Cântărețul care a prăznuit împreună cu fratele ce adormise de 6 luni

Odată, renumitul cântăreț, Diaconul Ioanis de la Chilia ,,Ravduhos”, care de curând a murit, a mers la hramul Sfintei Mănăstiri Grigoriu să cânte. După ce a cântat Vecernia mare și a început Litia, a simțit nevoia să meargă la arhondaric să bea o cafea, ca să se mai întărească bătrânelul, ca să-și poată continua psalmodia sa.

La arhondaric, în discuția despre cântări și despre părinții Mănăstirii ce au cântat, Părintele Ioanis a spus:
– Am văzut că Părintele David se ține încă bine. Părinte Macarie (unul dintre Părinții bătrâni) s-a mirat de cele ce le auzise și-i spuse Diaconului Ioanis:
– Părintele David a murit de 6 luni. Te înșeli. Diaconul s-a pierdut, dar îi răspunse cu convingere:
– Părinte, eu nu știu când a murit. Un lucru știu: că l-am văzut la Litie pe Părintele David acum câteva minute, ne-am salutat și am discutat chiar puțin despre cântări.

Flori din grădina Maicii Domnului – Sfântul Paisie Aghioritul

Lasă un răspuns

