Cum s-au aflat Sfintii pe malul celalalt… (10)

Cugetul satanistilor

Cu ceva timp un urma un ziar a publicat un mic fragment dintr-o carte care spunea ca in Grecia exista trei “biserici” sataniste, adica, am putea spune trei grupuri, fiecare cu templul sau inchinat lui satana. Ceea ce rezulta din gandirea lor si din toata viata lor, spunea textul este ca: “Dumnezeu nu exista. Omul exista. Prin urmare, omul sa faca tot ce vrea. Sa manance ce vrea, sa bea ce vrea, sa se duca unde vrea, sa doarma cum vrea, sa traiasca cum vrea, sa se comporte cum vrea!”. Acest lucru este afirmat cu insistenta. Iar spre final spune ca cei care nu accepta acest lucru trebuie sa moara.
Asta spun satanistii. V-as ruga sa gasiti astazi un om, chiar si un copil, care sa nu aiba cam acelasi duh: “Voi face ce vreau. Voi face ce-mi place. Voi face dupa cheful meu. Eu o sa fac dupa cum vreau eu si dupa cum inteleg eu!”. Nimeni nu se intreaba: “Ce spune Dumnezeu?”. Fireste, voia lui Dumnezeu se face cunoscuta copiilor de catre parinti, de catre dascali, iar noi toti aflam despre voia lui Dumnezeu de la Biserica.
Iar daca uneori aratam ca respectam Biserica, ii respectam pe cei mai mari si tinem cont de parerile lor, o facem din vreun interes si nu pentru ca in adancul nostru credem ca, cu cat ne debarasam de sinele nostru si ne incredintam voii lui Dumnezeu, cu atat ne eliberam de vrajmasul principal care este sinele noastru, cu atat devenim mai drepti. Nu gandim astfel. Suntem impotriva satanistilor, dar duhul lor ne-a influentat pe toti. La fenomenul ca acest duh s-a raspandit in toate directiile si l-am aspirat cu totii, nu suntem atenti, nu tinem seama de el si nu luam masurile cuvenite.

Arhim. Simeon Kraiopoulos – Sufletul meu. Temnita mea.

2 răspunsuri la Cum s-au aflat Sfintii pe malul celalalt… (10)

  1. Iisus…rugându-Se şi zicând:…nu precum voiesc Eu, ci precum Tu voieşti. (Ev. dupa Matei)

Lasă un răspuns

